LT RU EN DE
Apie mus
Kontaktai
Dyzeliną pašildančios sistemos
Sunkvežimiai Vilkikai Autobusai Priekabos ir puspriekabės Grūdovežiai Sunkvežimiai iki 7,5 tonos Pienovežiai Autobokšteliai Kita
Paieška
Kategorija
Markė
Modelis
Kaina ( nuo - iki )
-  
Rida ( nuo - iki )
-  km
Metai ( nuo - iki )
-  m.
Kontaktai
BĮ UAB “Firma Euro Trucks”
Vanaginės g. 33A
Didžioji Riešė
14262 Vilniaus raj.
 
Tel. (8 5) 246 95 13
Faksas (8 5) 246 95 14
Mob. tel. (8 612) 065 85
 
 
Dyzeliną pašildančios sistemos
Nugalėk šaltį!
                                                        
Dyzeliniame kure yra sunkiųjų dalelių – parafino. Dyzelinių variklių trūkumas yra tas, kad esant žemai temperatūrai parafinas užkemša įpurškimo sistemą. Dėl to sistemoje sumažėja slėgis ir visiškai nutrūksta kuro padavimas.
 
FLOW LINE ir DIESEL WINTER –
tai lengvai montuojami prietaisai, kurie tvirtinami tarp degalų filtro ir bako – degalų padavimo linijoje. Tokiu būdu prietaisas užtikrina nenutrūkstamą pašildytų degalų tekėjimą per filtrą. Pagrindinis FLOW LINE ir DIESEL WINTER privalumas yra tas, kad, nepriklausomai nuo parafino susidarymo bake momento, tekėdamas per šildymo sistemą jis tirpsta ir nenusėda filtre. Žiemą su FLOW LINE ir DIESEL WINTER galima greitai užvesti variklį ir išvengti nemalonių sustojimų kelyje.
 
Temperatūrų pokyčiai kontroliuojami keramikiniais elementais: esant šaltam kurui keramikiniai bario-titano (PTC) elementai praleidžia elektros srovę ir dyzelinis kuras įšyla. Esant +10ºC temperatūrai srovė nepraleidžiama ir kuras neįšyla. Naudojant PTC, termoreguliatorius tampa nebereikalingas. Be to, PTC savybėms nedaro įtakos nei laikas, nei kilometražas.
 
FLOW LINE skirtas varikliams, kurių galia - iki 150 AG,
DIESEL WINTER skirtas varikliams, kurių galia - iki 200 AG.
 
Galingesniuose dyzeliniuose varikliuose naudojamos žymiai sudėtingesnės sistemos, montuojamos ant kuro bakų.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME gali dirbti ne tik nuo automobilio elektros sistemos; varikliui padirbus kurį laiką, aušinimo skystis įšyla tiek, kad sistema pati gali užtikrinti kuro šildymą. Automobilio elektros sistema daugiau nebereikalinga. POLE COMPACT ir POLE SYSTEME skirtos sistemoms, turinčioms vieną filtruojantį elementą. Tokiu atveju prie šildymo prietaiso POLE COMPACT arba POLE SYSTEME tvirtinamas degalų filtras. Esant dviems filtrams, prietaisas montuojamas vietoj smulkaus valymo filtro.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME buvo sukurti karinės pramonės reikmėms. Kai kurie gamintojai – “VOLVO”, “SCANIA”, “IVECO” jau gamina automobilius, į kurių komplektaciją įeina šildymo prietaisai.
 
POLE COMPACT skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 250 AG,
POLE SYSTEME skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 500 AG.
 
BĮ UAB “Firma Euro Trucks”

Vanaginės g. 33A
Didžioji Riešė
14262 Vilniaus raj.
 
Tel. (8 5) 246 95 13
Faksas (8 5) 246 95 14
Mob. tel. (8 612) 065 85 
info@eurotrucks.lt
www.eurotrucks.lt
Dyzeliną pašildančios sistemos
Nugalėk šaltį!
                                                        
Dyzeliniame kure yra sunkiųjų dalelių – parafino. Dyzelinių variklių trūkumas yra tas, kad esant žemai temperatūrai parafinas užkemša įpurškimo sistemą. Dėl to sistemoje sumažėja slėgis ir visiškai nutrūksta kuro padavimas.
 
FLOW LINE ir DIESEL WINTER –
tai lengvai montuojami prietaisai, kurie tvirtinami tarp degalų filtro ir bako – degalų padavimo linijoje. Tokiu būdu prietaisas užtikrina nenutrūkstamą pašildytų degalų tekėjimą per filtrą. Pagrindinis FLOW LINE ir DIESEL WINTER privalumas yra tas, kad, nepriklausomai nuo parafino susidarymo bake momento, tekėdamas per šildymo sistemą jis tirpsta ir nenusėda filtre. Žiemą su FLOW LINE ir DIESEL WINTER galima greitai užvesti variklį ir išvengti nemalonių sustojimų kelyje.
 
Temperatūrų pokyčiai kontroliuojami keramikiniais elementais: esant šaltam kurui keramikiniai bario-titano (PTC) elementai praleidžia elektros srovę ir dyzelinis kuras įšyla. Esant +10ºC temperatūrai srovė nepraleidžiama ir kuras neįšyla. Naudojant PTC, termoreguliatorius tampa nebereikalingas. Be to, PTC savybėms nedaro įtakos nei laikas, nei kilometražas.
 
FLOW LINE skirtas varikliams, kurių galia - iki 150 AG,
DIESEL WINTER skirtas varikliams, kurių galia - iki 200 AG.
 
Galingesniuose dyzeliniuose varikliuose naudojamos žymiai sudėtingesnės sistemos, montuojamos ant kuro bakų.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME gali dirbti ne tik nuo automobilio elektros sistemos; varikliui padirbus kurį laiką, aušinimo skystis įšyla tiek, kad sistema pati gali užtikrinti kuro šildymą. Automobilio elektros sistema daugiau nebereikalinga. POLE COMPACT ir POLE SYSTEME skirtos sistemoms, turinčioms vieną filtruojantį elementą. Tokiu atveju prie šildymo prietaiso POLE COMPACT arba POLE SYSTEME tvirtinamas degalų filtras. Esant dviems filtrams, prietaisas montuojamas vietoj smulkaus valymo filtro.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME buvo sukurti karinės pramonės reikmėms. Kai kurie gamintojai – “VOLVO”, “SCANIA”, “IVECO” jau gamina automobilius, į kurių komplektaciją įeina šildymo prietaisai.
 
POLE COMPACT skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 250 AG,
POLE SYSTEME skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 500 AG.
 
Nugalėk šaltį!
                                                        
Dyzeliniame kure yra sunkiųjų dalelių – parafino. Dyzelinių variklių trūkumas yra tas, kad esant žemai temperatūrai parafinas užkemša įpurškimo sistemą. Dėl to sistemoje sumažėja slėgis ir visiškai nutrūksta kuro padavimas.
 
FLOW LINE ir DIESEL WINTER –
tai lengvai montuojami prietaisai, kurie tvirtinami tarp degalų filtro ir bako – degalų padavimo linijoje. Tokiu būdu prietaisas užtikrina nenutrūkstamą pašildytų degalų tekėjimą per filtrą. Pagrindinis FLOW LINE ir DIESEL WINTER privalumas yra tas, kad, nepriklausomai nuo parafino susidarymo bake momento, tekėdamas per šildymo sistemą jis tirpsta ir nenusėda filtre. Žiemą su FLOW LINE ir DIESEL WINTER galima greitai užvesti variklį ir išvengti nemalonių sustojimų kelyje.
 
Temperatūrų pokyčiai kontroliuojami keramikiniais elementais: esant šaltam kurui keramikiniai bario-titano (PTC) elementai praleidžia elektros srovę ir dyzelinis kuras įšyla. Esant +10ºC temperatūrai srovė nepraleidžiama ir kuras neįšyla. Naudojant PTC, termoreguliatorius tampa nebereikalingas. Be to, PTC savybėms nedaro įtakos nei laikas, nei kilometražas.
 
FLOW LINE skirtas varikliams, kurių galia - iki 150 AG,
DIESEL WINTER skirtas varikliams, kurių galia - iki 200 AG.
 
Galingesniuose dyzeliniuose varikliuose naudojamos žymiai sudėtingesnės sistemos, montuojamos ant kuro bakų.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME gali dirbti ne tik nuo automobilio elektros sistemos; varikliui padirbus kurį laiką, aušinimo skystis įšyla tiek, kad sistema pati gali užtikrinti kuro šildymą. Automobilio elektros sistema daugiau nebereikalinga. POLE COMPACT ir POLE SYSTEME skirtos sistemoms, turinčioms vieną filtruojantį elementą. Tokiu atveju prie šildymo prietaiso POLE COMPACT arba POLE SYSTEME tvirtinamas degalų filtras. Esant dviems filtrams, prietaisas montuojamas vietoj smulkaus valymo filtro.
 
POLE COMPACT ir POLE SYSTEME buvo sukurti karinės pramonės reikmėms. Kai kurie gamintojai – “VOLVO”, “SCANIA”, “IVECO” jau gamina automobilius, į kurių komplektaciją įeina šildymo prietaisai.
 
POLE COMPACT skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 250 AG,
POLE SYSTEME skirtas dyzeliniams varikliams, kurių galia iki - 500 AG.